FANDOM

Zaklinacz panuje nad siła żywiołów.Nieważne czy to woda, ogień, ziemia czy wiatr-potrafi przywoływać potężne duchy i z ich pomocą śmiertelnie atakować. Swoją magiczną mocą osłabia przeciwników i napełnia ich grozą, a jego umiejętności mogą przesądzć o przebiegu każdej bitwy.To jedna z najciekawszych profesji dla Ciebie. Jego styl gry polega na przywołaniach, ale nie są to oszałamiające ilości w gruncie rzeczy nieciekawych stworów, których spotykamy mnóstwo w grze. Spiritmaster swoimi umiejętnościami odwołuje się do Duchów Żywiołów, powalając przywołać Ci Duchy Ognia, Wiatru, Wody i Ziemi. Poszczególne duchy różnią się nie tylko nazwą i wyglądem, ale całym stylem walki. Duchy Wiatru i Ognia będą wspomagać Cię w walce wręcz, przy czym Duch Wiatru będzie zadawał większe obrażenia i częściej będzie uników ciosów przeciwnika, lecz będzie mniej wytrzymały od swojego Ognistego kuzyna. Duchowi Wody możesz powierzyć walkę na dystans oraz leczenie i magiczne wsparcie, zaś Duch Ziemi może odgradzać przeciwników od Ciebie, dzięki swoim umiejętnościom obronnym. Dodając do specjalizacji to, że nie każdego ducha będziesz mógł wezwać jednocześnie, gra Spiritmasterem będzie wymagać od Ciebie przemyślanej taktyki. Smaczku jednak dodaje fakt, że każdy z twoich duchów ewoluuje w coraz silniejsze formy. Nie musisz ograniczać się do przywołania duchów! Będziesz również posiadał bardzo ciekawe czary m.in. potrafiące spowodować, że przeciwnik straci zainteresowanie swoim celem, będziesz mógł go również spowolnić, czy nawet unieruchomić. Jeśli odczuwasz w sobie instynkt hodowcy, czy też lubisz niekonwencjonalną grę nie pożałujesz wyboru Spiritmastera!

Ważne cechy:wiedza,zdrowie,wola

Więcej z Fandomu

Losowa wiki