Templariusz stanowi tarczę ochronna poczas bitwy.Z reguły stoi na froncie ataku i właśnie używa swoich wysoko rozwiniętych umiejętności:obrony,uzdrawiania oraz zadwania silnych ciosów. Stosuje w tym celu śpiew i formuły przywołania,jak również miecz, buzdygan i tarczę.Jest kolejną profesją wojownika, ale w przeciwieństwie do Gladiatora skierowany jest do Ciebie, jeśli chcesz spróbować bardziej urozmaiconego stylu gry. Jego największym atutem będzie połączenie umiejętności ofensywnych i defensywnych. Będziesz mógł znakomicie sprawdzić się w drużynie odciągając przeciwników od słabszych towarzyszy dzięki specjalnym skillom, oraz dodatkowej możliwości ich leczenia. A dzięki unikatowym zdolnościom we władaniu tarczą, tak w obronie, jak i w ataku będziesz niezwykle trudnym przeciwnikiem do pokonania. Bardzo dużo możliwości taktycznych, defensywnych oraz ofensywnych jakie zaoferuje Ci Templar sprawi, że będzie znakomitym uzupełnieniem każdej drużyny, ale i w grze solo będziesz mógł pokazać na co Cię stać. Jednak może sprawić Ci trochę kłopotów w opanowaniu jeśli jesteś mniej doświadczonym graczem. Czy warto podjąć się tej profesji? Na pewno warto, gdyż będziesz można zagrać równie ofensywnie jak gladiator, jak też zmienić taktykę i bronić kolegów przed pewną śmiercią!!

Ważne cechy:siła,zdrowie,precyzja