FANDOM

Kleryk podąża za Gwiazdą Uzdrowienia. Używa mocy magii, aby wzmacniać i chronić swoich sojuszników. Ponadto leczy rany i potrafi wskrzeszać swoich towarzyszy po porażce. Jeśli wymaga tego sytuacja, sam włącza się do walki, posługując się buzdyganem i tarczą.Kleryk podąża za Gwiazdą Uzdrowienia. Używa mocy magii, aby wzmacniać i chronić swoich sojuszników. Ponadto leczy rany i potrafi wskrzeszać swoich towarzyszy po porażce. Jeśli wymaga tego sytuacja, sam włącza się do walki, posługując się buzdyganem i tarczą.Należy do profesji najlepiej sprawdzających się w drużynie. Dzięki jego umiejętnościom możesz leczyć i wspomagać swoich przyjaciół, ale Twoja rola nie musi ograniczać się tylko do supportu innych. Gdy zajdzie taka potrzeba będziesz mógł stanąć do walki z młotem w dłoni lub też użyć czarów bardziej ofensywnych. Na pewno będziesz miał bardzo szeroki wachlarz zagrywek oraz możliwości rozwoju czyniąc grę jeszcze bardziej fascynującą. Chociaż gra w pojedynkę będzie znacznie trudniejsza to możesz się spodziewać, że  Cleric jest najlepszym wyborem jeśli poszukujesz wyzwań w grze! Każda drużyna będzie potrzebować właśnie Ciebie jeśli tylko zdecydujesz się na tą profesję.

Ważne cechy: wola, wiedza, zdrowie

Więcej z Fandomu

Losowa wiki