FANDOM

Gladiator podąża za Gwiazdą Miecza.Doskonale się spisuje jako żołnierz na pierwszym froncie,poniewaz jego siła i precyzja dają mu przewagę w walce wręcz. Jego siła tkwi w mistrzowskim posługiwniu się wieloma rodzajami broni oraz uczeniu się różnorodnych technik walki. Jako typowy wojownik zaoferuje Ci dużo frajdy, jeśli po prostu kochasz walkę w zwarciu! Będziesz miał pełen wachlarz niezwykle efektownych umiejętności ofensywnych, które z całą pewnością uprzykrzą życie niejednemu przeciwnikowi. Jego umiejętności bojowe pozwolą Ci atakować kilku przeciwników naraz, jak i skupić się na pojedynczych celach. Prawdziwą gratką będą niezwykle widowiskowe i groźne ataki combo, dzięki którym będziesz mógł po udanym ataku ogłuszyć, czy też powalić przeciwnika i dobić go atakiem z wyskoku. Wiele ataków combo zaoferuje alternatywne ataki, różniące się dodatkowymi skutkami, czy też szansą na powodzenie. Rozwój i styl gry może wydawać Ci się banalnie prosty, ale prawdziwą finezją będzie opanowanie jego umiejętności tak byś nie tracąc cennego czasu odnalazł idealne rozwiązania danego pojedynku. Jeśli postanowiłeś spróbować swoich sił w Aion grając właśnie Gladiatorem możesz spodziewać się naprawdę przedniej zabawy!

Ważne cechy:siła,zdrowie,zwinność

Więcej z Fandomu

Losowa wiki