FANDOM

Czarodziej podąża za gwiazdą Magii.W głębi serca jest uczonym,który ze swojej władzy nad żywiołami czyni śmiertelną broń:oprócz czterech żywiołów jego najsilniejszym sojusznikiem jest Eter,dzięki któremu jest w stanie zdecydować o przebiegu całych bitew.To wybór dla Ciebie, jeśli tylko uosabiasz ideę ofensywnego magika. Dokonując tego wyboru otrzymasz możliwość posługiwania się czarami czterech żywiołów: ogień, woda, wiatr i ziemia. Poprzez swoje czary będziesz mógł zadać bardzo duże obrażenia na dystans, co pokaże jak bardzo jesteś niebezpieczny w walce, ale jednak pamiętaj, że siłę Twoich czarów równoważy słaba żywotność. Czary jakie otrzymasz do dyspozycji nie będą jedynie zadawały obrażeń, ale i mogą spowodować różne inne efekty, np. zamrozić przeciwnika. Najlepszym pomysłem dla Ciebie będzie gra w drużynie, gdzie Twoje potężne czary nie raz wyratują towarzyszy z opresji, a Ty sam będziesz chroniony przed walką wręcz. Gra w pojedynkę będzie trudniejsza i zaleca się ją tylko doświadczonym graczom, to jednak sprawia, iż jest to profesja jeszcze ciekawsza, czyż nie? Twoje możliwości grając Sorcererem nietrudno docenić, więc na pewno będziesz cieszył się nie małym powodzeniem. Pamiętaj też, że prawdopodobnie będziesz posiadać najbardziej widowiskowe skille.

Ważne cechy:Wiedza,Zdrowie,Wola

Więcej z Fandomu

Losowa wiki