Asasyn podąża za gwiazdą śmierci.Jest mistrzem kamuflażu i zaskoczeni: wybiera swój cel i dokładnie poznaje jego słabe punkty, aby potem zaatakować szybko i brutalnie.Posługuje się zatrutymi ostrzami,łukami oraz mieczami. Jest jedną z najciekawszych profesji. Dzięki swojej głównej umiejętności możesz podejść niezauważony do przeciwnika i zaatakować jego słabe punkty, powodując bardzo duże obrażenia. Na samym skradaniu Twoje zdolności się oczywiście nie kończą. Będziesz mógł swoimi atakami ogłuszyć przeciwnika, teleportować się za jego plecy, czy też bez jego wiedzy nałożyć na niego specjalne runy, eksplodujące gdy Ty sobie tego zażyczysz. Ta profesja jest wręcz idealna do samotnej gry, ale i w drużynie możesz się z łatwością odnaleźć, np.: zachodząc od tyłu zajętego walką z tankiem przeciwnika, albo też być niewidzialnym aniołem stróżem magów. Ta profesja daje Ci tak dużo możliwości, iż trudno je wszystkie naraz wymienić. Co prawda Assasin będzie wymagał od Ciebie uwagi i bardzo dużo zaangażowania, bo nie da się ukryć, że aby właściwie wykorzystać jego umiejętności będziesz musiał wykazać się doświadczeniem i cierpliwością, ale nagrodą zaś za Twój trud będzie znakomita postać siejąca postrach wśród przeciwników... czy to nie jest nagroda warta wysiłku?

Ważne umiejętności:zwinność,precyzja,siła

Więcej z Fandomu